Türkiye'de 1999 yılında yaşanan deprem sonrası yürürlüğe giren Özel İletişim Vergisi telefon hattı sahiplerinden aylık olarak tahsil ediliyor. 2024 yılında 400 lira olarak belirlenen ÖİV 1 Ocak 2025 tarihinden itibaren zamlanarak 575 lira olacak
GSM hattı kullanan kişilerden kesilen Özel İletişim Vergisi'nin 1 Ocak 2025 tarihinden itibaren 575 lira olacağı ifade edildi.
Yeni hat alacak bireylerden, faturalı yada faturasız hat ayrımı olmaksızın her kullanıcıdan alınan aylık ücret ise 47 lira 91 kuruş olarak hesaplandı.
Telefonlardan alınan vergi ayrıca ev interneti kullanan kişilerden de yüzde 10 tutarında kesilecek. Özel İletişim Vergisi genel olarak elektronik haberleşme ve yayın hizmetlerini kapsıyor.
halktv.com.tr
Yeni Şafak yazarından beklenmedik Ekrem İmamoğlu yazısı! “Ortada suç yok beraat etmeli”8 izlenme
Devletin gençlik müdürü 40 ünlünün fotoğrafını “İşte boykot edilecek mallar” diye paylaştı, tepki yağdı15 izlenme
Muğla'da bir yangın daha! Alevler büyüyerek Antalya'nın Kaş ilçesine sıçradı6 izlenme
o kehanetler18 izlenme
Ünlü sanatçı hayatını k.aybetti25 izlenme
Bir grup PKK'lının yaktığı silahların akıbeti belli oldu14 izlenme
Trump Vasiyetini Açıkladı17 izlenme
'Kedi besleme' kavgası! Anne saçını çekti, oğlu yumrukladı, burnu kırıldı15 izlenme