Milyonlarca memur, memur emeklisi, özel sektör çalışanı, bedelli askerlik yapacak olanları, sözleşmeli personeli ilgilendiren genelge bugün itibarıyla yayımlandı.
Genelgeyle birlikte memur ve memur emeklilerine yüzde 18,60 oranındaki zam kesinleşmiş oldu.
Memur ve memur emeklisinin seyyanen zam beklentisi de böylece sona ermiş oldu.
657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 154'üncü maddesi uyarınca aylık gösterge tablosunda yer alan rakamlar ile ek gösterge ve kıdem aylığı gösterge rakamlarının aylık tutarlara çevrilmesinde uygulanacak aylık katsayısı (1,387871), memuriyet taban aylığı göstergesine uygulanacak taban aylık katsayısı (22,722793), iş güçlüğü, iş riski, temininde güçlük ve mali sorumluluk zamlarının aylık tutarlara çevrilmesinde uygulanacak yan ödeme katsayısı ise (0,440141) olarak belirlendi
Genelge kapsamında, mevzuatı uyarınca vize edilmiş sözleşmeli personel pozisyonlarının taban ve tavan ücretleri yüzde 18,60 oranında artırıldı.
Böylece en düşük memur emeklisi maaşı 26 bin 887 TL’ye yükselecek. En düşük memur maaşı ise 59 bin 896 TL’ye çıkacak. 1000 TL'lik seyyanen zamla birlikte memur emeklisi maaşı 27 bin 887 TL'ye, memur maaşı ise 60 bin 896 TL'ye yükselecek.
Memur ve memur emeklisinin 14 günlük ücret farkı ise ödenecek.
Sözcü
Pazarcıdan yeni hile10 izlenme
MHP el arttırdı! İki belediyeye kayyum önerdi İmamoğlu’nu hedef aldı8 izlenme
Çek, Sırp ve Yunanlar'dan tehlikeli tahrik: Atatürk'ün evi dert oldu13 izlenme
Kılıçdaroğlu daha da sertleşecek! Plan 'Evet' demeyen herkesi partiden atmak5 izlenme
Narin Güran cinayetinde 15 sanığın gerekçeli kararı tamamlandı13 izlenme
Mansur Yavaş için soruşturma izni verildi: Savcılık savunma istedi10 izlenme
Ünlü sanatçı Güllü, hayatını kaybetti37 izlenme
Isparta’da araç içerisinde yaşamını yitirmiş halde bulunan iki genç17 izlenme
14 Yararı Var Duyuruldu Hepsi
yatılı okulda patlama oldu facia yaşanıyor
Flaş Gelişme
Uzmanlardan açıklamalar geldi