Çinli bilim insanlarının yaptığı 16 yıllık araştırma sonuçlandı. Bilim insanlarının açıklamasına göre, düzenli balık tüketimi ömrü uzatıyor.
Sputnik'in Journal of Internal Medicine kaynaklı haberine göre; bilim insanları, 16 yıl boyunca 240 bin erkek ve 180 bin kadının diyetini takip etti. Deneye katılanlar her gün az miktarda balık tüketti.
Düzenli olarak balık tüketen erkeklerin yüzde 10 oranda daha az vasküler ve yüzde 37 oranında da karaciğer hastalıklarına yakalandığı ortaya çıktı.
Ayrıca düzenli balık tüketen kadınlarda Alzheimer hastalığına yakalanma riskinin de yüzde 38 oranında azaldığı tespit edildi.
Bilim insanlarının açıklamasına göre, düzenli balık ve Omega3 içeren ürünlerin tüketimi, kanser ve akut solunum yolu hastalıklarından kaynaklanan ölüm riskini de azaltıyor.
Diğer yandan kızartılan balığın yararlı özelliklerinin çoğunu kaybettiği kaydedildi. Omega3 kaynakları arasında ayrıca keten tohumu, ıspanak, patates ve deniz ürünleri yer alıyor
Ücretli çalışanın mutfağında deprem! Açlık sınırı 4 bin lirayı aştı8 izlenme
Tekel bayilerinden 'Kızılay' boykotu23 izlenme
DOĞDUĞUN AYI TEMSİL EDEN TAŞI SEÇ VE HEMEN ÖĞREN >>>14 izlenme
Narin Güran cinayetinde hesap verenlerin tam listesi10 izlenme
Demirtaş'ın tiyatro oyununa giden Kadir İnanır'a tepki yağıyor: "Terörist sevici senin yüzünden Ordulu olmaktan utandım".11 izlenme
THY'den rekor 'reklam' harcaması: 748 milyon lira!11 izlenme
Muayene etmek52 izlenme
En Sinsi Kanserin İlk Belirtisi36 izlenme